ü Výber vhodného priestoru (lokality) na prevádzku
ü Vybudovanie prevádzky po stavebnej stránke
ü Vybudovanie prevádzky po organizačno-technologickej stránke
ü Vybudovanie prevádzky z pohľadu IT zariadení a softvérového vybavenia
ü Dozor nad prevádzkami
ü Priame vedenie prevádzok
ü Starostlivosť o technický, organizačný a personálny stav prevádzky
ü Audit už zabehnutých prevádzok a dozor nad nimi
ü Pomoc pri zlepšovaní riadenia už jestvujúcich prevádzok
ü Starostlivosť o technický stav
ü Poradenská činnosť pri rekonštrukciách prevádzok
(realizovaných viac ako 35 rekonštrukcií)
ü Pomoc pri rôznych aspektoch prevádzkovania gastro prevádzok
· doškoľovanie personálu,ü Pomoc s odberateľsko-dodávateľskými vzťahmi
· inventúry, vytváranie denných hárkov v elektronickej podobe,
· vyvíjanie pracovných postupov pri kontrole tržieb,
· kontrola pohybov financií (kontrola prevádzkarov)
ü A iné
činnosti